دانلود گزارش کار اموزى

دانلود گزارش کاراموزى و کارورزى

دانلود گزارش کار اموزى

دانلود گزارش کاراموزى و کارورزى

گزارش کارآموزی حسابداری در شهرداری

گزارش کارورزی رشته حسابداری

پروژه کاراموزی در شهرداری

خرید کارآموزی رشته حسابداری

طرح کارورزی در شهرداری  

بطور کلی در دنیای امروز که رقابت از ارکان اصلی تجارب به شمار می رود . حسابداری دارای نقش حیاتی است . مدیران به منظور تصمیم گیری های صحیح و مناسب و کنترلهای دقیق و موثر به عملیات نیاز به اطلاعات قابل اطمینان و به موقع مالی دارند . صاحبان سرمایه موسسات ، موسسات اعتباری ، رقبا ، دولت و … علاقهمندند که از کم و کیف نتایج فعالیتهای مالی موسسات مورد نظر خود با اطلاع باشند وای اطلاعات تنها از طریق یک سیستم حسابداری دقیق و کامل قابل ارائه است . از این رو باید متخصصین در زمینه حسابداری ترتیب گردند.

فهرست مطالب
فصل اول :  آشنایی کلی با شهرداری
نمودار سازمانی شهرداری1
پیشگفتار2
مقدمه تاریخچه3
شرح وظایف شهردار4
مدیر اداری مالی5
نمونه وظایف و مسئولیتها6
مسئول خدمات اداری مالی7
وظایف و مسئولیتها7
مسئول خدمات مالی8
شهر سازی : عملکرد9
خدمات شهری10
وظایف و مسئولیت11
کارشناس روابط عمومی12
نمونه وظایف و مسئولیتها12
فصل دوم : امور مالی شهرداری
چارت امور مالی14
امور مالی15
بخشی از آیین نامه ی مالی شهرداری15
بودجه16
درآمد ها17
لیست حقوق و دستمزد18
روشهای کنترل : چرخه ی حقوق و دستمزد19
حسابدار23
وظایف و مسئولیتها23
وظایف مسئولیتهای : کارپرداز24
مبادله ی حسابداری25
فصل سوم : فعالیتهای تخصصی
بستانکاران26
صورت مغایرتها27
تابلو درآمد ها27
هزینه های عمرانی (پیمانکار)29
صورت وضعیت پیمانکاران29
علی الحساب پرداختی29
سپرده : (یا استرداد موقت )30
اصلاح بودجه31
تنخواه گردان (کارپرداز)34
صورت جلسه تحویل چک34
مناقصه39
کارشناس روابط عمومی39
نمونه وظایف و مسئولیتها40
چرخه ی فروش درآمد ها و دریافت ها41
ارسال کالا/ ارائه خدمات43
صدورصورت حساب44

روش های کنترل چرخه ی دارایی های ثابت47
درخواست خرید ایجاد و دارایی های ثابت47
خرید ایجاد دارایی های ثابت و ثبت آن48
نتیجه گیری و پیشنهادات ….. 49

چکیده
بطور کلی در دنیای امروز که رقابت از ارکان اصلی تجارب به شمار می رود . حسابداری دارای نقش حیاتی است . مدیران به منظور تصمیم گیری های صحیح و مناسب و کنترلهای دقیق و موثر به عملیات نیاز به اطلاعات قابل اطمینان و به موقع مالی دارند . صاحبان سرمایه موسسات ، موسسات اعتباری ، رقبا ، دولت و … علاقهمندند که از کم و کیف نتایج فعالیتهای مالی موسسات مورد نظر خود با اطلاع باشند وای اطلاعات تنها از طریق یک سیستم حسابداری دقیق و کامل قابل ارائه است . از این رو باید متخصصین در زمینه حسابداری ترتیب گردند. تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار استفاده کنندگان از آنها قرار دهند داشتن اطلاعات حسابداری و توانایی کار با اطلاعات مالی علاوه بر این که برای دانشجویان رشته حسابداری ضروری است . مورد نیاز کلیه دانشجویان رشته مشابه نیز می باشد .

مقدمه تاریخچه
(1) بعد چارت سازمانی و شرح وظایف
در هر محل که جمعیت آن حداقل به 5 هزار نفر بالغ باشد شهرداری تأسیس می گردد .
تبصره (1) : در هر نقطه که از نظر موقعیت و اهمیت تشکیل شهرداری ضرورت داشته باشد ولو جمعیت آن به 5 هزار نفر بالغ نشود . وزارت کشورمی تواند در آن دستور تشکیل انجمن شهر داری بدهد و چنانچه پس از تشکیل شهرداری در نقاط مزبور ضمن عمل معلوم شود عوارض وصولی تکافوی هزینه شهرداری را نمی نمایند و با در نظر گرفتن وضع اقتصادی و مالی محل برای اداره امور شهر داری و درآمد جدیدی نمی توان تهیه نمود وزارت مجاز است شهرداری این قیبل نقاط واضل نماید.
شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اصفهان به عنوان یک شبکه توزیع با هدف تهیه و تأمین و توزیع و فروش کالاهای اساسی با همت و تلاش جمعی کارگران و مساعدت شهردار محترم بخش در سال 1352 تاسیس گردید، از جمله مساعدت های شهردار در آۀن زمان می توان به اختصاص قطعه زمینی در مجاورت پارکینگ مسجد جامع به عنوان ساختمان شرکت اشاره نمود
مقررات شهرداری : هر شهرداری دارای بودجه است که پس ار تصویب انجمن شهر پیشنهادی نماید و انجمن نیز باید قبل از اسفند ماه هر سال بعد از انجمن تسلیم و انجمن باید تا آخر خردادماه آن را رسیدگی و تصویب کند و همچنین شهر داری موظف است نسخه ای از بودجه و تفریغ بودجه واحد اکثر تا 15 روز بعد از تصویب به وسیله ی فرماندار به وزارت کشور ارسال دارد.
شهرداری مکلف است هر شش ماه یک بار منتهی تا پانزده هم ما بعد به صورت جامعی از درآمد و هزینه شهرداری را که به تصویب انجمن شهر رسیده برای اطلاع عموم منتشر و سه نسخه از آن را به وزارت کشور ارسال نمایند و همچنین شهردار مکلف است هر 6 ماه یک دفعه آمار کلیه ی عملیات انجام شده از قیبل خیابان سازی ، ساختمان عمارات و سایر امور اجتماعی و بهداشتی و اماکن آن را برای اطلاع عموم منتشر نمود. نسخه ای از آن را به وزارت کشور بفرستد.
کلیه عوارض و درآمد هر شهر داری منحصراً به مصرف همان شهر خواهد رسید و در نقاطی که به موجب تبصره ماده (1) این قانون جمعاً یک شهرداری تشکیل می شود تقسیم هزینه به نسبت درآمد هر که از محل ها می باشند.
شرح وظایف شهردار :
حوزه شهردار:
– برنامه ریزی واحد های حوزه شهردار جهت ایجاد و برقراری نظم و ترتیب وهماهنگی انجام بین واحد ها
– انجام امور مربوطه به حراست اموال ، ساختمان ، ماشن آلات ، تأسیسات شهرداری طبق دستور العملهای ابلاغی
– رسیدگی و تحقق درباره ی پرونده ی تحقیقاتی که ضمن اجرای فعالیتهای فنی ، شهری ، دارای مالی و نظایر آن از طرف کارکنان شهرداری و یا اشخاص دیگر صورت می گیرد و تعیین و تشخیص نوع تخلف و حدود و مسئولیت آن تهیه گزارش ضمن اظهار نظر برای اتخاذ تصمیم از طرف مقامات .
– انجام مطالعات و برسی های لازم در زمینه های مختلف اجتماعی – فرهنگی و هنری در جهت ارائه طرحهای مورد نیاز برای توسعه ی فرهنگی
– اقدام به ثبت اراضی و املاک متعلق به شهرداری در دفاتر رسمی ثبت مالکیت شهرداری بر کلیه املاک و مستحدثات متعلق به شهرداری برای مقررات و تنظیم دفاتر خاص املاک .
– پیگیری و تنظیم نوع دفاعی و ارائه آن به دعاوی و مراجع قانونی زیر بط و دفاع از حق وحقوق شهرداری در مراجع مذکور
– برنامه ریزی به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی آماری جامع به روزوکارآمد شهرداری و سازمانهای وابسته .
– انجام سایر وظایف محوله
مدیر اداری مالی :
این رشته در برگیرنده ی طبقات مشاغلی است که متعدیان آنها تحت نظارت کلی وظایف ، سرپرستی ، تعیین خط مشی ، ایجاد هماهنگی و نظارت بر امور اداره مالی را در یک وزارتخانه یا موسسه و یا سازمان دولتی عهده دار می باشند و یا در زمینه ی امور عمومی مشتمل بر خدمات عمومی ، کارپردازی ، تدارکات و انبار ، دفتر و با بایگانی تأسیسات انتظامات نقلیه و … سرپرستی و نظارت بر فعالیتهای مربوط را در یک حوزه مدیریت بعهده دارند .
نمونه وظایف و مسئولیتها :
– نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحد های تحت سرپرستی .
– صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحد ها .
سازماندهی فعالیتهایی مربوط و تقسیم کار تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحد های تحت سرپرستی

گزارش کارورزی رشته حسابداری

پروژه کاراموزی در شهرداری

خرید کارآموزی رشته حسابداری

طرح کارورزی در شهرداری

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.