دانلود گزارش کار اموزى

دانلود گزارش کاراموزى و کارورزى

دانلود گزارش کار اموزى

دانلود گزارش کاراموزى و کارورزى

گزارش کارآموزی پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

فهرست مطالب
مقدمه  7
گرافیک و تبلیغات نوین12
فصل اول آرم و نشانه ها  22
فصل دوم اوراق اداری  38
فصل سوم پوستر55
فصل چهارم کاتالوگ و بروشور  88
فصل پنجم فولدر 124
فصل ششم بیلبورد 128
فصل هفتم استند  148
فصل هشتم هدایای تبلیغاتی  162
فصل نهم بسته بندی187
فصل دهم لیبل  209
فصل یازدهم طراحی جلد212
منابع و مآخذ 221  

گزارش کارآموزی

خرید کارورزی شرکت تبلیغاتی

مقدمه
علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است . تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند. پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف
امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد. هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید .
اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد . بنابراین طراحی یک آرم بایستی با احتساب تمامی جنبه های مختلف و بررسی دقیق صورت پذیرد. یک پوستر ، بروشور و یا یک صفحه از روزنامه که توسط هنرمند گرافیک صفحه آرایی شده است یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده و سپس ، تصویر جدیدی جای آن را می گیرد اما یک نشانه اغلب دارای تاریخ مشخص و معینی نیست

گرافیک در عرصه تبلیغات
زمانیکه از خواب بیدار می شویم و برای وزرش صبحگاهی تلویزیون را روشن می کنیم ، تبلیغ پفک نمکی ، سس سالاد ، شامپو ، جوراب ، بخاری ، یخچال و بسیاری از تبلیغات تلویزیونی را به ناچار می بینیم . وقتی از منزل خارج می شویم باز هم یک سری از تبلیغات بوسیله رادیو به گوش ما می رسد . در خیابان ها ، پشت اتوبوس ها ، سردرمغازه ها و یا به تابلوهای خیابانی که نگاه می کنیم همه و همه تبلیغات متفاوتی که روزانه با آن ها سروکار داریم . با وجود حجم فراوان تبلیغات و انواع محصولاتی که تبلیغ می شوند آیا تاکنون اندیشیده ایم  که چه میزان در امر تبلیغات موفق بوده ایم ؟ چقدر با این موضوع ، عملی و تخصصی برخورد می کنیم ؟ آیا می دانیم وضعیت عناصر درگیر با تبلیغ ، در کشور ما چگونه است؟ آیا برای حل مشکلات تبلیغات در کشور گامی برداشته شده است ؟

تبلیغات در زمان قدیم در مقایسه با تبلیغات امروزی خیلی ساده بود ، با وجود این هدف اساسی از آگهی همان بود که امروز هم هست ، بدین معنی که منظور از آن ایجاد ارتباط برای دادن اطلاعات و ایده ها به گروهی از مردم بود که موجب تغییر یا تقویت رفتار آنها بشود .
تأثیر تبلیغات بر زندگی روزمره ، به عنوان یکی از شاخه های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و ارتباطی و نوپا بودن این صنعت در کشور ، به آن شده است لازم و ضروری می باشد . پروژه کارورزی در شرکت تبلیغاتی برای حل مشکلات ، لازم است با انتخاب شاخص های صحیح گامهای مناسبی در این را ه برداریم و از ابتدا، پایه این دانش را در کشور صحیح بنا کنیم .
در این پژوهش سعی برآن است ، که شکل های مختلف تبلیغات مکتوب، اعم از آگهی تک برگ ، مطبوعاتی و محیطی و استفاده از هنر گرافیک در تبلیغات روزمره را در حد نیاز مخاطبان محترم معرفی و روش طراحی و اجرا و نحوه چاپ آن ها بیان شود.
تاریخچه ای از طراحی گرافیکGraphic Design) )
گرافیک و تبلیغات نوین
طراحی گرافیک با اهمیت روز افزون خود ، حرفه ای است که به دلیل وابستگی به تکنولوژی تکثیر در دوران مختلف ، شکلهای مختلف به خود گرفته است . آنچه که مطالعه تاریخ قرن بیستم به ما نشان می دهد ، پیشرفت و جهش سریع تکنولوژی درهمه زمینه ها منجمله چاپ و صنعت می باشد .
گسترده شدن ارتباطات و روابط بین المللی ، نیاز به اطلاع رسانی و انتشار اطلاعات در سطح کره زمین را با دست یابی به روش های پیشرفته رسانه جدید به وجود آوردند و طراحی گرافیک نیز از این تحولات بی تأثیر نماند.
از هنر گرافیک تا طراحی گرافیک
ارتباط بصری در وسیع ترین معنای خود پیشینه ای طولانی دارد . زمانی که انسان اولیه برای یافتن غذا به شکار می رفت و ردپای شکار را در غبار تشخیص می داد ، به یک علامت گرافیکی نگاه می کرد . چشم خیال او خود حیوان را می دید.
آثار گرافیکی می تواند علامت هایی مانند حروف الفبا باشند ، یا قسمتی از نظام نشانه ای دیگر مانند علائم جاده ها را تشکیل دهد. مجموع این علائم (مانند خطوط یک طرح یا ترام های یک عکس ) تصورات را شکل می دهد . طراحی گرافیک ایجاد یا برگزیدن نشانه ها و آرایش آن ها روی یک سطح ، برای بیان یک اندیشه است. گزارش کار آموزی رشته هنر و گرافیک
یک نشانه یک عکس نیست . تصاویر گرافیکی چیزی بیش از تصویرسازی های توصیفی از اشیایی هستند که می بینیم یا تجسم می کنیم ، آن ها مجموعه هایی تصویری هستند که محتوای آن مفهومی ویژه و موقعیت آن هویتی جدید به آن می بخشد .
بیشتر واژه ها و تصاویر به طور معمول با هم به کار می روند ، گاهی متن به کل اثر تسلط دارد و گاهی تصویر؛ یا گاهی مفهوم هر کدام به دیگری وابسته است . برخی از برجسته ترین آثار طراحی گرافیک برای رساندن مفهومی دقیق از تصویری مبهم ، بردقت لغات متکی می باشد .
کلمه ، هنگامی که به عنوان گفتارثبت شده چاپ می شود ، میزان زیادی از تأثیر خود را از دست می دهد . طراحان معاصر (به ویژه پیشگامان آن ها ، فوتوریست ها FUTURISTS) سعی کرده اند این محدودیت را از بین ببرند . آنان به کمک اندازه ، کلفتی ، نازکی و موقعیت حروف به حروف چینی قدرت بیان می بخشند . در واقع ، ضرورت انتقال پیام و هویت خاص بدان بخشیدن برای آنان نیازی گریز ناپذیر بوده است .
vمحتوای اثر نیز تعیین کننده مفهوم طرح و نیز چگونه خوانده شدن آن می باشد . در یکی از معروف ترین طرح های گرافیکی معاصر با نام ((من نیویورک را دوست دارم )) که آمیزه ای از تصویر نگاری و علائم الفبائی است، درک پیام مستلزم برداشتی توافقی از معنا و قرار داد است . ما مفهوم تصویر قلب را به خاطر چگونگی ارائه آن تشخیص می دهیم . چنانچه در یک کتاب علمی ، قلب دیگر مفهوم دوست داشتن را نمی رساند .

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.