دانلود گزارش کار اموزى

دانلود گزارش کاراموزى و کارورزى

دانلود گزارش کار اموزى

دانلود گزارش کاراموزى و کارورزى

گزارش کارآموزی خاک برداری اجرای فنداسیون نصب صفحات زیر ستون ساخت تیر و ستون از ورق

محل کارآموزی در شهر اصفهان بوده و کارگاهی کـه در آنجا مشغول بـه گذراندن دوره ی کارآموزی بـودیم از عملیات خاک برداری از یک خرابه را شامل تا اجرای سقف اول بطول انجامید.  

دستورالعملهای حفاظتی و ایمنی کارگاه های ساختمانی
اجرای کارهای ساختمانی شامل مراحل متعددی است که ضمن آن افراد با ماشین آلات ساختمانی، ابزار و مصالح گوناگون نصب صفحات زیر ستون ساختمان سروکار دارند . اینروابط ویژگی ها کار آموزی خاک برداری یک خرابه امکان وقـوع حوادث را  بـرای نیروی انسـانی را افـزایشمی دهـنـد . محـافظت از افرادانسانی در قبال حوادث نـاشـی از کـار از اهمیت ویژه ای برخوردار اسـت . از اینرو بـایدابـزار و ماشینآلات بـه طور مستمر مورد بازرسی کامل قرار گـرفـتـه و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود . در بکار گیری ماشینها نیزبایداز افراد با تجربه استفاده شود . برای تامینایمنیکارگاههـای ساختمانی بـایدهمه ی کـارهـا بـا دقت و برنامه ریزی دقیقانجام گیرند. در ضمن باید دقت داشته باشیم و کارورزی اجرای فونداسیون عمران کـه هنگام کار یا تخلیه ی مصالح مزاحمتی برای همسایگانو سایرینایجاد نشود. همچنیناز انجام کارهای پر سر و صدا در شب خودداری شود . کارآموزی اسکلت ساختمان در صورتی که لازم است کاری در شب انجام شود بایدقبلا اجازه ی شهرداری و مقامات مسئول کسب شـود .
آشنایی کلی با مکان کار آموزی
مکان کار آموزی یک خرابه می باشد . پروژه اجرای یک سازه آپارتمانی چهار طبقه بیست وچهار واحدی با سیستم اسکلت فلزی مـورد نـظـر اسـت

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.