دانلود گزارش کار اموزى

دانلود گزارش کاراموزى و کارورزى

دانلود گزارش کار اموزى

دانلود گزارش کاراموزى و کارورزى

گزارش کارآموزی حسابداری مدیریت امور مالی شهرداری

شرح مختصری از فرآیند خدماتی

شهرداری نهادی محلی و خودکفا می باشد که در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهر در قالب مقررات و دستورالعملها و آیین نامه های مصوب کل و در چارچوب قانون اساسی فعالیت می نماید . می توان گفت
که شهرداری در خصوص نظافت سطح شهر و بازسازی معابر ، خیابانهای سطح شهر ، زیبا سازی شهر و میادین و گذرگاهها و کنترل ساخت و ساز کارورزی رشته حسابداری سطح شهر و کنترل اصناف و کسبه و صدور مجوزهای قانونی فعالیت می کند .  
بخشی از اوقات فراغت افراد در خانه ها و بخشی دیگر در فضاهای بیرون شهر سپری
می شود . فضاهای گذران اوقات در شهر به مدیریت خاص خود نیاز دارد و یکی از بهترین فضای این اوقات پارک و کتابخانه می باشد که شهرداری در حدود اعتبارات مصوب و بر اساس بند 6 از ماده 55 قانون شهرداری وظیفه احداث آن را بعهده دارد .
شهرداری ها بر حسب ماده 99 از قانون شهرداری می بایست  برای حریم شهر نقشه شهرسازس تهیه کند . تفرجگاههای پیرامون شهر چنانکه از نامشان پیداست معمولاً در حریم شهرها قرار می گیرند و شهرداری موظف است بر اساس کارآموزی در شهرداریطرحهای مصوب ، بر ساخت و ساز در این محدوده نظارت کند و با تخلات سازمانی ( بر اساس ماده 1000) و تخلفهای بهداشتی بر اساس ماده 55 بند 20 برخورد کند . برای اینکه تبلیغات و اطلاعیه ها در سطح شهر به طور صحیح و به جا انجام پذیرد ، شهرداری موظف است در معبر و مکانهای مناسب تابلوهای اعلانات دیواری جهت نصب آگهی و اطلاعیه در سطح شهر نصب کند و همچنین تهیه و نصب تابلوهای جدید اسامی ( راهنمای ) شهرکها .
شهرداری با اخذ عوارض نقل و انتقالات حسابداری امور شهرداری ها و نوسازی و صدور مجوزهای کب و پروانه ساخت و دیگر عوارض می تواند ایجاد درآمد کند و وظایف خود را به خوبی و بموقع انجام دهد .
شورای اسلامی شهرها موظفند که برای شهرداری ها یک شهردار مناسب و کاردان انتخاب و انتصاب نمایند و شهردار منتصب نیز موظف است تا کلیه عملکردهای کارمندان را کنترل و نظارت کند تا وظایف خود را به نحو احسن ایفاء نماید .

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.